Terugblik seizoen 2025-26
Op 5 juni trok het bestuur er een weekend op uit om de krijtlijnen uit te zetten voor het nieuwe werkjaar. Zo'n bestuursweekend is het ideale moment om vooruit te kijken, maar ook om even stil te staan bij alles wat we het voorbije seizoen samen hebben gerealiseerd.
En dat was niet min.
We trapten het seizoen af met een gezellige seizoensopening, waarbij onze leden konden kennismaken met de verschillende producties via een heuse KA(a)Smarkt. Aan verschillende standjes kregen bezoekers een voorsmaakje van wat er het komende jaar op de planken zou verschijnen. Tijdens deze namiddag lanceerden we bovendien met trots onze vernieuwde website.


Daarna volgde een bijzonder succesvol theaterjaar. Met Kerkhofblommenstraat brachten we een productie die zo enthousiast werd onthaald dat alle voorstellingen in een mum van tijd uitverkocht waren. Zelfs twee extra voorstellingen konden de grote belangstelling nauwelijks bijhouden.
Ook Genoeg! vond zijn weg naar het publiek en bewees opnieuw hoeveel talent en inzet er binnen onze vereniging aanwezig is.
Een absoluut hoogtepunt was zonder twijfel Bloedlijn van ENTER, een volledig eigen creatie van onze jongeren. Met veel enthousiasme, creativiteit en engagement werkten zij aan een voorstelling die eveneens volledig uitverkocht was. Een prachtig bewijs dat de toekomst van onze vereniging in goede handen is.
Terwijl we tijdens ons bestuursweekend volop ideeën verzamelden voor het nieuwe seizoen, konden we alleen maar vaststellen hoeveel mooie momenten het afgelopen jaar heeft opgeleverd. We willen dan ook iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen: onze spelers, medewerkers, vrijwilligers, sponsors en natuurlijk ons trouwe publiek.
Samen maakten jullie van dit seizoen een groot succes.
Op naar een nieuw werkjaar vol theater, ontmoeting en onvergetelijke momenten!